2011. december 30., péntek

N8,2Sim,Magyar m,kis hibával,karácsonyra odaér - Jelenlegi ára: 1 Ft

N8 dual simes telcsi, Magyar menüs. Próbára vettem, mivel megfelelt, így megvettem egy újat.
Kis szépség hibája, hogy a billentyű takarók nincsenek meg rajta, ennek egyetlen hátrányát látom, hogy a billentyű zár nem használható. Aksija kb. 3-4 napot bír. Wifi-t nem találtam benne, habár nem is nagyon kerestem, mert telefont netezni nem használok.
Tv nincs benne.
Csak töltő van hozzá.
Mind két hálózatról lehet hívást fogadni-indítani.
Kártya független!
Nekem tetsző ajánlat esetén lezárom előbb is!
1 Ft-ról indul, a legmagasabb viszi!
Természetesen postázom is, akár ajánlott levélként, de ennek pontos költségét nem tudom.
Kérdésekre igyekszem gyorsan válaszolni.
Villám árnál állom a postát!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-22 09:30
. N8,2Sim,Magyar m,kis hibával,karácsonyra odaér - Jelenlegi ára: 1 Ft